Veelgestelde vragen

Algemeen

Hoe vraag ik een Texaco tankpas aan?
Waar kan ik informatie terugvinden over promoties?
Waar en hoe kan ik solliciteren bij Texaco?
Waar kan ik de schade melden?

Brandstof & Brandstofcheques

Ik heb verkeerde brandstof getankt. Wat nu?
Waar vind ik informatie over de Texaco adviesprijzen?
Kan ik brandstofcheques voor alle type brandstof & smeerolie gebruiken?
Mijn brandstofcheques zijn vervallen. Kan ik deze nog omwisselen?
Wat zijn de specifieke kenmerken en voordelen van Texaco XL-brandstoffen?

Betalingen & Aankopen

Ik heb een toiletvoucher ontvangen. Waar kan ik deze inwisselen?
Ik heb geen korting ontvangen
Mijn verschuldigd bedrag is twee keer van mijn rekening gegaan. Hoe krijg ik mijn geld terug?
De datum op het product dat ik gekocht heb is verlopen.

Carwash

Is er een overzicht van het carwash aanbod per station?
Ik heb niet het juiste carwashprogramma gekregen

Mobiel betalen App

Hoe voltooi ik het tanken?
Ontvang ik nieuws en updates per e-mail?
Hoe kan ik me afmelden voor het ontvangen van e-mailnieuws en -updates?
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens in de app gebruikt?
Hoe weet ik welke stations mobiele betalingen verwerken?
Hoe weet ik of mijn lokale zender mobiele betalingen ondersteunt?
Hoe koop ik brandstof via de app?
Hoe weet ik dat de pomp klaar is voor gebruik op het station nadat mijn betaling is geautoriseerd?
Waarom is mijn kassabon niet afgedrukt?
Hoe koppel ik een betaalmethode aan mijn Gebruikersaccount in de App?
Hoe verwijder ik een betaalmethode uit mijn Gebruikersaccount in de App?
Kan ik meer dan één betaalmethode gebruiken voor één transactie?
Hoe kan ik mijn gebruikersaccount verwijderen?

Consumentenservice

Staat je vraag er niet bij? Stuur ons een e-mail, we helpen je graag! customerservice.nl@eurogarages.com